Ja us podeu descarregar el calendari de Canovelles 2023

Dimecres, 14 de desembre de 2022 a les 09:20

El document inclou els festius locals de Canovelles i una imatge del fotògraf Josep Hospital. Ja us el podeu descarregar en versió digital als documents adjunts i a través d’aquest enllaç.

La fotografia escollida per il·lustrar el calendari 2023 ha estat una imatge del fotògraf Josep Hospital que capta les llums que formaven la paraula Canovelles i que van estar presents a diversos espais durant la Festa Major 2022. La imatge correspon a un moment del pregó.

Aquest 2023 se celebren 50 anys de la mort de Pablo Picasso, pintor i escultor espanyol i un dels artistes més influents del segle XX. És per això que la frase que ens acompanyarà durant tot l’any és una cita del reconegut artista.

El calendari de Canovelles inclou els festius nacionals, autonòmics i locals per a l’any 2023, que a Canovelles seran el 19 de maig (amb motiu de l’Ascensió) i el 24 de juliol (per a la Festa Major de Canovelles).

D’altra banda, cal destacar que pròximament es començarà a repartir en paper. Així, ben aviat, trobareu el calendari 2023 a alguns dels equipaments municipals, com a l’Ajuntament o a Can Palots, i a establiments comercials del centre del municipi.

Feliç 2023!!

Darrera actualització: 14.12.2022 | 09:20